Tuesday 14 May 2013

Jumpe Sekali Terus Jadi

Bkawan punye bkawan..sampai mase dia ajak aku blk umh family dia kt Gua Musang, Kelantan. tp aku xigt bln bape. Gile gugup mak nokk..mau xgugup nk blk jumpe bakal mak mertua ni.hihi. xpe kite wt rilex jer..wt cm bese but do the best.

1st time blk  umh family dia, dgr2 mama dia dh bincang psl nk dtg jumpe family aku. haihh bio betikk..dh bekenan ke mama n abah dia ni. Hmm..bsediakah aku utk jd isteri dia. Org nk kenal2 je ngan family dia, blom tentu nk kwen ngan ank dia.hihi.. tp yela kn bile dh bwk blk org tua ni anggap kite serius dh la kn. Klu x xkn bwk blk jmpe mak ayah plak kan.

Raya tahun 2011 mama n abah dia dtg umh jumpe mak abah aku. Kire merisik lh tp xde la bg cincin lg. Cume dtg kenal2 mak abah jer..mm..kire jd lh tu kn.

Lpas raye plan nk bertunang 25.9.2011, alih2 ms aku ngan fmly tgh beraye umah sedara kt perak mama dia call mak aku kate nk cptkn majlis tunang ke 16.9.2011, Hari Malaysia. Kn public holiday tu..agaknye tu yg senang nk dtg tu. Mak pn ok jela kn nk kate pe lg.

Kelam kabut jgk la kami dibuatnye. Sbb hantaran xsiap lg. Aku buat sendiri jer, jimat onkosnye..simple2 jer.. ^__^

No comments:

Post a Comment