Friday 10 May 2013

Rupenye 1 Blok

Wlpn aku lyn xlyn jer tp dia still keep calling n msg. Seingat aku skali tu jela aku kua ngan dia. masa tu dia pkai satria. 1st n last time aku naik kete dia. 2 3 bln jgk la bterusan cubaan dia ngejas aku. cehhh..!

Starting November 2009 aku pindah masuk umah ena, si budak kecik minah sarawak ni.tpaksa tglkn my bff kt umh lame. bg aku tgl berasingan xbmakna friendship kite dh putus kn.malah mgkin lbih baik. we still can hangout together soon..slame ni aku xtau pulak si RH ni tgl kt mn. tup2 yg aku pindah masuk umh ena tu satu blok plak ngan RH.haihhh suratan atau kebetulan..aku pindah situ xbgtau dia pn. tp 1 day dia tanye knp nmpk kete aku hari2 parking bwh blok dia..drpd mengelak2 at last aku pn bgtau da pindah masuk umh ena..

Mule dr situ we all slalu kua same.dia makin caring kt aku. tiap2 mlm bwk pegi mkn. naik kete aku pulak tu.hisshhhh.. sbb dia kate kete dia dh jual. dia naik moto jer. nk naik moto ngan dia helmet de 1 jer katenye. nt kte bli helmet katenye.. hmm xpe lh kn aku xksah pn nek kete aku.

Dari situ hubungan tu cm rapat but still prasaan tu biase2 jer sbb aku ni high taste jgk laa bab2 laki ni. haa haruslah nk yg muke masyukkk nokk :p ..tp lyn jelah mamat ni kn.sian pulak..hihi

1 day tetibe jer ms nk kua dia kate 'kejap ehh nk g amek brg kt kete'..hah! kantoi la kn dia ade kete. rupenye da beli kete lain. saje leteww mls bwk kete dia. asek nk nek kete aku jer..hmm bijakkk bijakkk..the another day dia ajak g beli helmet. elehhh gatal leteww nk nek moto ngan kite.hihi tp best gak kn nek moto wlpn aku takut sbnrnye. fobia lps eksiden ms study dulu. ok now helmet dh ade slalu lh jgk kua dating naik moto. mmm..sonok sonok sonok.. :D

No comments:

Post a Comment